« Jawapan seorang Emirati! | Main | 07.05.09: Hati-hati Mak Arab! »

May 06, 2009

TrackBack

TrackBack URL for this entry:
http://www.typepad.com/services/trackback/6a00d8341c032f53ef0115706fedfd970b

Listed below are links to weblogs that reference Catatan 'Umrah (1):

Comments

Ikmal

AlhamdulliLLah! saudara dan keluarga telah selamat pergi dan kembali....

Catatan yang penuh dengan tips2 yang berguna....untuk kami2 yang memang berhajat

Ikmal

dperantauan

terima kasih Ikmal. pengalaman d Haramain pengalaman berharga buat semua yang dapat menjadi tetamuNYA d sana.

lina

salam , seronok bila baca catatan saudara ini...km sekeluarga memang berhasrat sgt nak sampai ke sana. insyallah one fine day..

sy nak bertanya di mana sy boleh beli buku yang saudara ckp kan itu..sy skrg berada di doha...boleh kalu tak keberatan tolong belikan tuk saya...sy akan kirim kan duitnya.

jika ada apa2 sila email sy di sofea76@gmail.com

sekian

lina

Haza

Teruja pulak bila tengok ramai sahabat pergi ber'umrah' tahun ni, menjadi tetamu Allah dan 'menziarahi' Baginda Rasulullah. Memang ada dalam perancangan. InsyaAllah, dalam waktu terdekat ni nak melawat Hamlah di Sharjah tu.

p/s: Boleh minta tunjuk arah ke Hamlah dan nombor telefon?

dperantauan

pn lina, buku tu mmg banyak d dubai. macamana pula nak d kirim ke doha?

haza, hamlah tu sebelah masjid terbesar d sharjah - masjid king faisal. nanti akan d sms no nya insyaALlaah

mat rozi

salam. tak tau pula bro ke sana,kita 2 org dr ras al khaimah pun kesana.dr 25-30/4.insya Allah 27/5 ni akan menyusul 2 org lg,

The comments to this entry are closed.

Hijri Date

March 2011

Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

An Nisa

  • Annisa Fashion